koszt: cena ustalana w zależności od miejsca szkolenia, czasu trwania oraz liczby osób
miejsce: cała Polska
czas trwania: do ustalenia
Prowadzący
Ewelina Mendala-Kwoczek - dyplomowany logopeda medialny, specjalista terapii logopedycznej, trener emisji głosu, wykładowca
akademicki, doktorant UG, członek Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.
Program szkolenia
Budowanie wizerunku głosem.
Poprawa jakości wystąpień publicznych poprzez zastosowanie kultury języka.
Kultura żywego słowa w mediach.
Ćwiczenia dykcji i jej ogromny wpływ na przekaz medialny, mowę publiczną.
Głos w pracy – budowanie wizerunku firmy głosem.
Mowa ciała i głos – widzialne i niewidzialne aspekty wystąpień publicznych.
Chcę mówić swobodnie – jak pokonać tremę przed wystąpieniami publicznymi.
Grupowanie tekstu wypowiadanego zgodnie z jego logiką.
Znaczenie intonacji, akcentu wyrazowego, zdaniowego i logicznego we współczesnych komunikatach werbalnych.
Agresja i uległość na poziomie fonetycznym, czyli jak skutecznie zdominować rozmówcę lub (w razie konieczności)
dać się mu zdominować.
Kadencja i antykadencja.
Melodyka głosu, jako wzmacnianie treści przekazu.
Sztuka panowania nad intonacją.
Siła głosu i jej wpływ na słyszalności oraz skupieniu na sobie pożądanej uwagi.
Niewerbalne oznaki stosunku nadawcy do odbiorcy.
Wpływanie głosem na rozmówcę.
Szybkość mówienia a komunikatywność, zastosowanie pauzy logicznej.
Osiągnięcie zamierzonego efektu za pomocą ciszy.
Pauza jako chwila refleksji, wyregulowanie oddechu, zachowanie sprawności głosowej.
Zasady prowadzenia warsztatów i szkoleń
realizacja jednorazowa lub cykliczna
prowadzone na terenie firmy zlecającej warsztaty lub w siedzibie pracowni logopedycznej
program dostosowany do indywidualnych potrzeb uczestników zajęć
w ramach zajęć grupowych przeprowadzona zostanie diagnoza logopedyczna, co zwiększa szanse na dostosowanie tematyki zajęć do
indywidualnych potrzeb odbiorców
zajęcia prowadzone są dla klientów indywidualnych oraz grup zorganizowanych
Warunki przeprowadzenia warsztatów i szkoleń
każde warsztaty dostosowywane są do indywidualnych potrzeb odbiorców, zgodnie z ustaleniami z osobami je zlecającymi
przeprowadzana jest indywidualna diagnoza, sprawdzająca kompetencje komunikacyjne i językowe uczestników
szczegóły zajęć ustala się indywidualnie – liczba godzin i osób oraz cena
możliwa jest realizacja kilku szkoleń z proponowanej tematyki lub jej poszerzenie według potrzeb